Saturday, January 1, 2011

Thanks for Being My Best Buddy~


Thanks dear for being my best buddy..
saya masih ingat..it's 2009..
i'm alone..tnpa rakan baik...
saya x berharap langsung untuk ada kwn baik..
mungkin sbb sya masih syngkn kwn2 kat skolah lama..
tp..it' the end of oktober 2009..
i met somone..sblum nie..
aku ngan dy,,mcm hidup dua dunia yg b'beza...
aku hanya knal dy sbgai sorg bdk penang..
yg kaya(",) sbb dy slalu balik naik flight..
kitorng yg laen balik naik bas jer..
berlagak btol bdk nie!! tp...
mka dy comel...mcm...mcm...mcm....
BARBIE DOLL...!!!!
hehe...oleh sbb dy comel..
x pe la..x jd nak mngata dy..hehe...
hari tue,..aku nmpak ada beg besar(beg bagasi)..dpan dewan makan..hmmm..pelik btol...
bkannya minggu balik...npa ada org nak balik??? aku ushar beg tue..
ada nma...FATIN NUR LIYANA~solar car>>hhmmm...mcm pnah knal nma nie..
sapa erk..??? tiba2...ada org muncul dpan pintu..bdk penang yg blagak tue...eyhh...npa dy ada kat sini???...ish..biar la..nie kan dewan mkan..sesapa pown boleyh dtg sini..tba2..dia amik beg tue...
lorh,.beg dy ka...???solar car??? so..dy la Fatin Nur Liyana..hmm..x pe la..tp..tba2..aku jd baik plak..
sifat pramah dlm diri dtng balik..hehe..aku say gud luck dkt dy..dy senyum jer...comel la jgak dy senyum..
biasalah..first time nmpak dy senyum...hehe..x sngka bdk blagak pown pandai senyum..("_)
x pe la...tamat citer dkt dm..so..citer lain plak..the end of oktober...wktu tue..
exam akhir tahun..dkt musolla..ntah mcm mana aku boley duduk dgn cik fatin nur liyana nie..
sembang..gelak2..lastly..kitorang tkar jam..x sngka..lupa nak tkar balik..esok tue..aku jmpa dy...
dy ckp..simpan la dlu jam tue..ari last day...bg balik..
so..x pa la..aku simpan jer la..day after day..aku ngan dy makin rapat..kym slalu usik aku dgn dy..
aku ingt lagi..aku pnah ckp dkt kym..aku x kan baik dngn bdk liyana nie..coz dy lembut sgt..aku kn ganas..hehe..tp..andai takdir itu dah ditentukan Allah..kita sbgai mnusia ni x boleh nak ubah..
until now..me and FATIN NUR LIYANA..are best friend..mcm2 dugaan dlm pesahabatan yg dilalui..
bnyak pengorbanan yg dilakukan..aku dan dy tetap b'kawan..kalau nak kira brapa kali gaduh tue..
huh..x cukup jari nak kira..kna gna kakulator..hehe..sory yana!! tp..aku x tawu napa aku tetap sabar dngn dy..hati aku nie..boley kata dah keras dah..sbb dy..air mata nie..dah x larat nak ngis da..sbb dy..tp..
aku x pnah t'fikir nak putuskn p'sahabatan..sbb..aku fikir..aku bina p'shbtan nie sbb Allah..jd aku syng dy mcm aku syng diri aku..kerana Allah..

Yana..
terima kasih sbb sudi jd kwn aifa..
aifa nie x lah baik mana..slalu skitkan ati yana...
tp yana ttp sbar dgn aifa..
and kalau aifa ada sakitkan ati yana...
dan yana x dpt maafkan aifa..
Aifa tawu knapa...
and i'll accept it..
dear friend..no matter what happend..i love you as my best friend..
maafkan aifa kalau aifa ada buat salah..
THANKS FOR BEING MY BEST BUDDY...!!!!

0 comments:

Post a Comment

So,,ada apa2 pesanan untk saya? ^^